Jak probíhá ocenění?
1) Kontaktujete mě telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
2) Společně provedeme identifikaci oceňované nemovitosti.
3) Následně Vám sdělím, jaké podklady jsou nezbytné pro provedení ocenění a Vy mi sdělíte, zdali máte tyto podklady k dispozici. V ideálním případě se jedná o:
- aktuální výpis z katastru nemovitostí - list vlastnictví (lze získat na CzechPointech, katastru nemovitostí, u notáře či advokáta nebo online)
- nabývací listina (kupní smlouva, darovací smlouva, kolaudační rozhodnutí aj.)
- přehled provedených zásadních rekonstrukcí s uvedením roku realizace
- přehled užitných ploch a nájemného (pokud je nemovitost pronajata)
- stavební dokumentace (dispoziční výkresy, technická zpráva)
- předchozí ocenění nemovitosti (pokud je k dispozici)
Většinu výše uvedených podkladů mohu zajistit sám, pokud je nemáte k dispozici. Tato práce a poplatky za poskytnutí listin ovšem navyšují celkovou cenu zpracovávaného odhadu.
4) Sdělím Vám přesnou a konečnou cenu za zpracování odhadu.
5) Domluvíme si termín obhlídky nemovitosti a termín odevzdání hotového odhadu.
Většinu odhadů lze po domluvě provést zcela online. Standardně zasílám e-mailem vyhotovení odhadu v elektronické podobě hned po jeho zpracování a dále předávám osobně dvě tištěná, podepsaná a orazítkovaná vyhotovení.